Asiakaspalvelu

1Valitse aihe, niin löydämme sinulle nopeimman tavan ottaa yhteyttä ja ratkaista asia.

Valitse vielä tarkempi aihealue niin kerromme miten asiasi hoituu nopeiten.
Valitse vielä tarkempi aihealue niin kerromme miten asiasi hoituu nopeiten.
Valitse vielä tarkempi aihealue niin kerromme miten asiasi hoituu nopeiten.

2 Saat apua myös asiakaspalvelustamme

Asiakaspalvelu-chat

Kaikki chat-asiakaspalvelijamme ovat tällä hetkellä varattuna.

Odota hetki ja pääset pian hoitamaan asiasi chatin kautta!

Chat on avoinna arkisin klo 8-19.

Chat-asiakaspalvelijamme haluaa auttaa sinua, arkisin klo 8-19.

Esitä asiasi chatissa ja saat vastauksen kysymykseesi.

Chat avautuu uuteen ikkunaan.

Asiakaspalvelu-chat on suljettu. Palvelemme arkisin klo 8-19.

Hoida liittymäasiasi OmaElisassa

OmaElisassa hoidat liittymä- ja laskuasiasi jonottamatta.

 

Soita Elisan Omaguruun

Omaguru auttaa, kun asiasi koskee käytönopastusta tai asetuksia. Jos epäilet häiriötä Elisan laitteissa, verkossa tai palvelussa, tee häiriöilmoitus asiakaspalveluumme

Puh. 0600 900 500 (2,19 €/min + mpm/pvm) tai www.omaguru.fi

Avoinna ma-pe 8-21, la 9-17.

Kysy Palstalla

Palsta-keskustelufoorumillamme voit kysyä neuvoja ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä. Palstalla apunasi ovat paitsi muut käyttäjät, myös lukuisat elisalaiset osaajat.

Asiakaspalvelu

Puh. 01019 0240 (mpm/pvm)

Avoinna Ma-Pe klo 8-19, La klo 10-16.30.

Häiriöilmoitukset, PUK-kyselyt ja ilmoitukset kadonneista laitteista Ma-Su 24 h.

Asiakaspalveluhinnasto
Sähköinen yhteydenottolomake

Asiakaspalvelumme on kiinni.

Avoinna Ma-Pe klo 8-19, La klo 10-16.30.

Vastaanotamme häiriöilmoituksia, PUK-kyselyitä ja ilmoituksia  kadonneista laitteista Ma-Su 24 h.

Puh. 01019 0240 (mpm/pvm)

PUK-koodi voidaan luovuttaa vain liittymän omistajalle. PUK-koodikyselyistä veloitamme 12 euron palvelumaksun (ilmainen OmaElisassa).

 

Asiakaspalveluhinnasto
Sähköinen yhteydenottolomake