Sain maksumuistutuksen tai laskuni on perinnässä, mitä teen?

Maksumuistutus lähetetään kahden viikon kuluttua laskun alkuperäisestä eräpäivästä, mikäli maksusuoritusta ei näy meillä. Täältä löydät ohjeita miten toimia, jos saat maksumuistutuksen, liittymäsi tai palvelusi on suljettuna maksamattoman laskun vuoksi tai laskusi on siirtynyt perintätoimistoon.

Tarkasta laskutilanteesi ja maksa laskusi OmaElisassa:

  1. Kirjaudu OmaElisaan Mobiilivarmenteella, pankkitunnuksella tai Elisa Tunnuksella (sähköpostiosoite).
  2. Valitse Laskut ja tarkasta avoimet laskusi.
  3. Voit maksaa laskusi OmaElisasta, jolloin suoritus kirjautuu meille heti. Myös mahdolliset maksamattoman laskun vuoksi suljetut liittymät ja palvelut avautuvat tällöin nopeasti käyttöön laitteen uudelleen käynnistyksen jälkeen.

Ohjeita eri tilanteisiin