Oma Elisa Oma Saunalahti Asiakastuki

Tietoa Elisan myymälöistä

Tältä sivulta löydät tietoa myymälöistämme ja myymälöissämme asioimisesta sekä myymälöidemme sijainnit ja aukioloajat.

Myymälät ja aukioloajat

Löydät kaikki myymälämme ja myymälöidemme aukioloajat myymäläkartaltamme. Klikkaa haluamaasi myymälää kartalta ja saat myymälän tarkemmat tiedot esiin. Hakemalla kartan hakukentästä suoraan paikkakunnan nimellä, saat listan paikkakunnan kaikista myymälöistä ja aukioloajoista.

Myymälöihimme ei ole suoria numeroita, sillä myyjämme keskittyvät myymälässä asioivien asiakkaiden palvelemiseen. Jos haluat asioida puhelimitse tai jos asiasi koskee laskutusta tai liittymän vikatilannetta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Puhelinasiat

Puhelimeni tarvitsee huoltoa, mitä teen?

Voit huoltaa laitteesi myymälämme kautta, lisätietoa ohjeessa Matkapuhelimen huolto.

Ostin uuden puhelimen, mutta se ei toimi. Mitä teen?

Tuo puhelimesi lähimpään myymäläämme. Ota mukaasi puhelimen lisäksi täydellinen myyntipakkaus sekä ostokuitti/takuutodistus. Arvioimme puhelimelle tehtävät toimenpiteet myymälässämme tapauskohtaisesti puhelimen takuuohjeiden mukaan.

Tarvitsen uuteen puhelimeeni uuden tai erikokoisen SIM-kortin? 

Jos käytössäsi on Saunalahden liittymä, katso ohje Uuden SIM-kortin tilaus ja aktivointi. Jos käytössäsi on Elisan liittymä, saat uuden SIM-kortin lähimmästä myymälästämme.

Ostin SIM-lukitun puhelimen vuosia sitten, nyt tarvitsen purkukoodin?

Tilaa purkukoodi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme tai käymällä paikan päällä myymälässämme. Tarkista ennen yhteydenottoa puhelimesi merkki, malli ja IMEI-koodi. Mikäli purkukoodi on tilattu asiakaspalvelustamme, toimitamme purkukoodin lähimpään myymäläämme. Purkukoodin toimitusaika on noin 1 viikko. 

Haluan tietää onko tiettyä puhelinmallia myymälässä jäljellä. Mistä selvitän tilanteen, koska myymälään ei voi soittaa?

Tule käymään myymälässämme. Mikäli tietty puhelinmalli on myymälästämme loppu, myyjä voi tilata puhelimen puolestasi noudettavaksi lähipostiisi.

Jos et ehdi käymään paikan päälle myymäläämme, tilaa puhelin suoraan verkosta. Koko puhelinvalikoimamme löydät Saunalahden verkkokaupasta. 

Laskutusasiat 

Laskuni on väärin tai tarvitsen apua laskuni tulkintaan. Voinko hoitaa myymälässä laskutusasioitani?

Parhaiten laskutusasiasi saat hoidettua ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Myymälöissämme on vain rajalliset mahdollisuudet selvittää laskutusasioita, joten nopeimman avun laskutusasioihin saat asiakaspalvelustamme.

Apua laskutusasioihin löydät myös asiakastukisivuiltamme:

Liittymäviat 

Liittymäni (Mobiililaajakaista, Laajakaista, Elisa Viihde) ei toimi. Voinko testata modeemini tai digiboksini toimivuuden myymälässä?

Ota vikatilanteissa yhteyttä aina suoraan asiakaspalveluumme. Myymälöissämme ei ole mahdollisuutta testata modeemin tai digiboksin toimivuutta.

Modeemin toimivuuden voit varmistaa myös esimerkiksi naapurin tai tuttavan liittymässä. Voit myös kokeilla toista modeemia omaan liittymääsi, jolloin saat rajattua, onko vika modeemissasi vai liittymässäsi.

Jos liittymäsi ei toimi toisellakaan modeemilla, tee häiriöilmoitus ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Häiriöistä on aina ilmoitettava suoraan asiakaspalveluumme, emme pysty vastaanottamaan häiriöilmoituksia myymälöidemme kautta.

Yrittäjäpalvelu 

Kuinka saan varattua ajan Yrittäjäpalveluun?

Varaa henkilökohtainen aika Yrittäjäpalvelustamme. Yhdessä asiantuntijamme kanssa voit helposti valita juuri sinun yrityksellesi sopivat viestintä- ja tietotekniikkapalvelut. Varaa aika tästä tai soita numeroon 0800 96 900.

‹ Takaisin

Oliko tästä ohjeesta sinulle apua?

Ei yhtään

Todella paljon

Miksi ei?

Kerro mitä etsit tästä ohjeesta. Parannamme ohjeita palautteiden perusteella. Huomioithan, että emme vastaa tämän ohjepalautteen kautta jätettyihin yhteydenottopyyntöihin.
Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme klikkaamalla tästä >

Kiitos vastauksestasi!